Aktualności
Informacja z otwarcia ofert na remont dz.725/35 Stradomia W.
informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert dz.725/35 w Stradomi Wierzchniej .
informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert dz.725/35 w Stradomi Wierzchniej .
Stradomia Wierzchnia, dnia: 2023-08-09
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców
Znak sprawy: SM.1.2023.RJ
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie uproszczone (pozaustawowe) na:
"REMONT DROGI OSIEDLOWEJ NA DZIAŁCE NR 725/35 W STRADOMI WIERZCHNIEJ".
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 z póżn. zm. ) przekazuje informacje z otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 09.08.2023 r. o godz. 10,15.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
99.990,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty Nazwa (firma)
i adres wykonawcy Cena oferty
brutto
1 Firma Usługowo-Budowlana
Jacek Fonfara
Olszyna 28w
63-500 Ostrzeszów
NIP 5140267438 - 99.900,00 zł
Nikt inny nie złożył oferty.
Zamawiający
Prezes Zarządu
Spółdzielni Mieszkaniowej STRADOMIANKA
Oferta
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Oferta Na Wykonanie remontu drogi osiedlowej na działce nr 725/35 w Stradomi Wierzchniej.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
Znak sprawy: SM.1.2023.RJ Stradomia Wierzchnia, 2023-07-18
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zwane dalej (Zaproszeniem)
ZAMAWIAJĄCY:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na: „REMONT DROGI OSIEDLOWEJ NA DZIAŁCE 725/35 W STRADOMI WIERZCHNIEJ ”
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344).
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
Tel.: 62 785 1324
Adres poczty elektronicznej: stradomianka@wp.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.spóldzielnia.nieruchomości.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest „REMONT DROGI OSIEDLOWEJ NA DZIAŁCE 725/35 W STRADOMI WIERZCHNIEJ ”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac
-profilowanie podłoża-wyrównanie terenu działki 725/35 w przedmiocie przygotowania terenu działki do potrzeb remontowanych pasów „drogi osiedlowej” tj; w ilości do ok 460m2 /lub według uzgodnień I MOŻLIWOŚCI TERENU/ i nadanie płaszczyźnie /koryto drogowe/ odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych,
- WYKONANIE na części działki o nr 725/35 -wzdłuż terenu tej działki biegnącej tzw. „drogi osiedlowej” do budynków mieszkalnych o numerach 45a, 41 i 45 w Stradomi Wierzchniej poprzez położenie kostki betonowej o gr. 6 cm na stosownej podbudowie – mieszaniny piasku z dodatkiem kruszywa z masą stabilizacją z tzw. „suchego betonu” z obrzeżem betonowym / granitowym , utwardzonej drogi osiedlowej wewnętrznej
-podbudowa – podstawowa, nośna warstwa nawierzchni, która przejmuje
i przekazuje obciążenia na podłoże gruntowe,
- położenie pasa „drogi osiedlowej” jako odpowiednio zagospodarowanego i utwardzonego pasu gruntu o szerokości maksymalnie do ok. 4,7 x 98 mb do korzystania przez mieszkańców jako pasa pieszo-jezdnego (ok. 460m2) w zależności od możliwości terenu działki przeznaczony na lokalizację tzw. „drogi osiedlowej” przy nieruchomościach mieszkalnych Stradomia W. 45a, 41 i 45 oraz dalej 43 i 51.
-składowisko-miejsce tymczasowego lub stałego magazynowania materiałów przywiezionych na potrzeby remontu , pozyskanie i koszt utrzymania składowiska obciąży Wykonawcę.
Materiałami stosowanymi przy wykonaniu robót będących przedmiotem
Sprawy są : kostka betonowa szara o gr. 6 cm w ilości ok. 460m2 położona na stosownej podbudowie z obrzeżem na odpowiednim podłożu tj. podbudowie z mieszaniny piasku z dodatkiem kruszywa z masą stabilizującą z tzw. suchego ,betonu. Położenie kostki betonowej będzie wykonane z obrzeżem betonowym/granitowym na odpowiednim podłożu tj. podbudowie z piasku z masą stabilizującą z zachowaniem spadków poprzeczno-podłużnych dopasowanych do terenu działki. Wszystkie materiały i ewentualne urządzenia przewidywane do wbudowania będą zgodne z postanowieniami Prawa Budowlanego .
Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
2.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
2.3. Miejsce realizacji: wieś Stradomia Wierzchnia działka nr 725/35.
2.4 Zamawiający ZASTRZEGA ,ŻE MOŻE W KAŻDYM MOMENCIE odstąpić od realizacji zadania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 2 miesiące od podpisania umowy, NIE PÓŻNIEJ NIŻ DO 05.12.2023R.
4. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Zamawiający nie określa warunków udziału w zapytaniu ofertowym.
5. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.
6.2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
6.3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej.
7. KONTAKT Z WYKONAWCĄ
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Rafał Jendryca tel. 62 785 1324
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę, należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: sekretariat, w terminie do dnia 2023-08-09 do godz. 10,00.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
9.2. Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
„STRADOMIANKA” STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5, 56-500 SYCÓW
Tel.: 62 785 1324
1) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Włodzimierz Broniszewski – prezes Zarządu Spółdzielni za pośrednictwem telefonu 62 785 1324 lub adresu e-mail: stradomianka@wp.pl
2) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „REMONT DROGI OSIEDLOWEJ NA DZIAŁCE 725/35 W STRADOMI WIERZCHNIEJ ”
– znak sprawy: SM.1.2023.RJ oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
3) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
9.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
9.4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Załączniki :
Nr Nazwa załącznika
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2
2 Wzór oferty na roboty budowlane – zał.nr 1
3 Wzór umowy na roboty budowlane – zał. nr 3
4 Specyfikacja techniczna wykonania robót, kosztorys inwestorski – zał. nr 4
informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert dz.414/17 Dalborowice.
Informacja z otwarcia ofert dz.414/17 Dalborowice.
Stradomia Wierzchnia, dnia: 2022-10-10
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców
Znak sprawy: SM.1.2022.RJ
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie uproszczone (pozaustawowe) na:
"REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 414/17 W DALBOROWICACH".
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 ze zm. ) przekazuje informacje z otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 10.10.2022 r. o godz. 10,15.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
99.900,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty Nazwa (firma)
i adres wykonawcy Cena oferty
brutto
1 Firma Usługowo-Budowlana
Jacek Fonfara
Olszyna 28w
63-500 Ostrzeszów
NIP 5140267438 - 99.900,00 zł
Zamawiający
Prezes Zarządu
Spółdzielni Mieszkaniowej
Oferta
Na Wykonanie remontu dróg osiedlowych na działce nr 414/17 w Dalborowicach.
Na Wykonanie remontu dróg osiedlowych na działce nr 414/17 w Dalborowicach.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
Znak sprawy: SM.1.2022.RJ Stradomia Wierzchnia, 2022-09-29
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zwane dalej (Zaproszeniem)
ZAMAWIAJĄCY:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:
„REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 414/17 W DALBOROWICACH”
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344).
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „STRADOMIANKA”
STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5,
56-500 SYCÓW
Tel.: 62 785 1324
Adres poczty elektronicznej: stradomianka@wp.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.spóldzielnia.nieruchomości.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest "REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 414/17 W DALBOROWICACH".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac
-profilowanie podłoża-wyrównanie terenu działki 414/17 w przedmiocie przygotowania terenu działki do potrzeb remontowanych pasów „drogi osiedlowej” tj; w ilości do ok 237m2 /lub według uzgodnień I MOŻLIWOŚCI TERENU/ i nadanie płaszczyźnie /koryto drogowe/ odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych,
- WYKONANIE na części działki o nr 414/17 -wzdłuż terenu działki biegnącej tzw drogi osiedlowej do budynku mieszkalnego o numerze 8 przy ulicy Namysłowskiej w Dalborowicach– poprzez położenie kostki betonowej o gr. 6 cm na stosownej podbudowie – mieszaniny piasku z dodatkiem kruszywa z masą stabilizacją z tzw. „suchego betonu” z obrzeżem betonowym / granitowym.
-podbudowa – podstawowa, nośna warstwa nawierzchni, która przejmuje
i przekazuje obciążenia na podłoże gruntowe,
- położenie pasa „drogi osiedlowej” jako odpowiednio zagospodarowanego i utwardzonego pasu gruntu o szerokości maksymalnie do ok. 4,3 x 55mb o sobie korzystania przez mieszkańców jako pasa pieszo-jezdnego (ok. 237m2) w zależności od możliwości terenu działki przeznaczony na lokalizację tzw „drogi osiedlowej” przy nieruchomości Dalborowice ul. Namysłowska 8
-składowisko-miejsce tymczasowego lub stałego magazynowania materiałów przywiezionych na potrzeby remontu , pozyskanie i koszt utrzymania składowiska obciąży Wykonawcę.
Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
2.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
2.3. Miejsce realizacji: m. Dalborowice działka nr 414/17.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 2 miesiące od podpisania umowy.
4. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Zamawiający nie określa warunków udziału w zapytaniu ofertowym.
5. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.
6.2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
6.3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej.
7. KONTAKT Z WYKONAWCĄ
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Rafał Jendryca tel. 62 785 1324
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę, należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: sekretariat, w terminie do dnia 2022-10-10 do godz. 10,00.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
9.2. Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
„STRADOMIANKA” STRADOMIA WIERZCHNIA 48/5, 56-500 SYCÓW
Tel.: 62 785 1324
1) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Włodzimierz Broniszewski – prezes Zarządu Spółdzielni za pośrednictwem telefonu 62 785 1324 lub adresu e-mail: stradomianka@wp.pl
2) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 414/17 W DALBOROWICACH". – znak sprawy: SM.1.2022.RJ oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
3) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
9.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
9.4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Załączniki :
Nr Nazwa załącznika
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2
2 Wzór oferty na roboty budowlane – zał.nr 1
3 Wzór umowy na roboty budowlane – zał. nr 3
4 Specyfikacja techniczna wykonania robót, kosztorys inwestorski – zał. nr 4
informacja do zap.ofertowego
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT na realizacje zapytania ofertowego pn:
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT na realizacje zapytania ofertowego pn:
"REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 19/39 W DALBOROWICACH".
Znak sprawy: SM.253.1.2021.RJ
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie uproszczone (pozaustawowe) na:
"REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 19/39 W DALBOROWICACH".
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 ze zm. ) przekazuje informacje z otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 07.09.2021 r. o godz. 10,15.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
99.827,70 zł brutto.
W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty Nazwa (firma)
i adres wykonawcy Cena oferty 99.826,80 brutto
1 Firma Usługowo-Budowlana Michał Fonfara
Olszyna 28S
63-500 Ostrzeszów
Zamawiający
Spółdzielnia Mieszkaniowa
STRADOMIANKA
Oferta
Zaproszenie do składania ofert -plik z zakładce pobierz plik
Zaproszenie do składania ofert -plik z zakładce pobierz plik
na remont dróg osiedlowych na dz.19/39 w Dalborowicach
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na przetarg robót dz.68/2 W Lipce
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na przetarg robót dz.68/2 W Lipce
http://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/4b57162a-3202-47d5-9b76-d0f3b437416e
Powiadomienie o wyborze oferty do przet.Lipka na dz.68/2
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców
Pismo: SM.253.1.7.2020.RJ/4 Stradomia Wierzchnia, dnia: 2020-08-13
P O W I A D O M I E N I E o wyborze najkorzystniejszej oferty
Szanowni Państwo,
W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) w trybie przetarg nieograniczony na:
REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 68/2 W LIPCE
informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Grzegorz Pisuła
ul.Wierzbowa 15
56-500 Syców
na:
REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 68/2 W LIPCE
za cenę 221 031.00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane Kryterium wyboru: cena brutto oferty 60%, okres gwarancji 40% oraz spełnia wymagania określone w SIWZ oraz ustawie Pzp.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr tematu Nazwa i adres wykonawcy
(Nr oferty) Cena
pkt Okres gwarancji pkt Razem pkt
1 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
Grzegorz Pisuła
Wierzbowa 15
56-500 Syców
(1) 60,00 40,00 =100,00
W toku postępowania odrzucone zostały następujące oferty:
Lp.: Nr oferty, nazwa i adres wykonawcy: Uzasadnienie odrzucenia oferty:
0
Zamawiający wykluczył z postępowania:
Lp.: Nazwa i adres wykonawcy: Uzasadnienie wykluczenia wykonawcy:
0
Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli zachodzą okoliczności wymienione w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Równocześnie zawiadamiamy, iż wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Odwołanie wnosi się w terminach i formie, określonych w art. 182 oraz art. 180 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Włodzimierz Broniszewski
Prezes Zarządu
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO PRZETARGU NA REMONT dot.Lipka dz.68/2 Z DNIA 12.08.2020R.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO PRZETARGU NA REMONT dz.68/23 Lipka Z DNIA 12.08.2020R.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO PRZETARGU NA REMONT dz.68/23 Lipka Z DNIA 12.08.2020R.
Stradomia Wierzchnia, dnia: 2020-08-12
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5, 56-500 Syców
Znak sprawy: SM.253.1.7.2020.RJ
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony na:
REMONT DRÓG OSIEDLOWYCH NA DZIAŁCE NR 68/2 W LIPCE
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 12.08.2020 r. o godz. 9,15.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
221 400.00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty Nazwa (firma)
i adres wykonawcy Cena oferty
brutto Okres gwarancji Warunki płatności
1 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
Grzegorz Pisuła
Ul. Wierzbowa 15, 56-500 Syców
na kwote oferty wykonania: 221 031.00 zł z okresem gwarancji 36 miesięcy i terminem realizacji: 30 dni
Ponadto, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej powyższych informacji.
Zamawiający
Prezes Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej
Ogłoszenie - PRZETARG NIEOGRANICZONY
Ogłoszenie nr 565071-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.
Ogłoszenie nr 565071-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa STRADOMIANKA:
Remont dróg osiedlowych na działce NR 68/2 W LIPCE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Przetarg można przeglądać na stronie BZP, gdzie zostało ono opublikowane pod adresem - link poniżej
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d1c2f609-3893-43e5-b0bc-a99ea63b8f82
Wszystkie wymagane dokumnty wraz z treścią przetargu umieszczone są w zakładce
POBERANIE PLIKÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 500224066-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa STRADOMIANKA:
Ogłoszenie nr 500224066-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa STRADOMIANKA:
Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607247-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Spółdzielnia Mieszkaniowa STRADOMIANKA, Krajowy numer identyfikacyjny 250457680,
Stradomia Wierzchnia 48/5, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 627851324, e-mail stradomianka@wp.pl, faks .627851324
Adres strony internetowej (url): www.stradomianka.mamfirme.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółdzielnia mieszkaniowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SM.272.1.8.2018.RJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont drogi na działce nr 728/176 ma być wykonany poprzez położenie kostki betonowej o grubości do 8cm w pasie "drogi osiedlowej" o szerokości od 3,0 do 3,5 m w zależności od możliwości terenu określonej jako część 1 i 3 zadania (wskazane jest to na mapie poglądowej) z podbudową wykonaną z piasku mieszaniny z dodatkiem kruszywa z masą stabilizującą z tzw. chudego betonu z obrzeżem a część 2 zadania (wskazane na mapie poglądowej) zostanie wykonana jako remont - położenie nawierzchni z tłucznia kamiennego (niesort 0/60 mm) .Rozścielenie tłucznia odbędzie się mechanicznie, przy użyciu sprzętu budowlanego. Nawierzchnia tłuczniowa o grubości całkowitej 23 cm wykonana będzie w dwóch warstwach dolna grub. 15 cm z materiału odzyskanego mieszaniny piachu i kruszywa i górna grubości 8 cm z kruszywa granitowo-bazaltowego. Zagęszczenie wykonane walcem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 203000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Grzegorz Pisuła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 15
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 202800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powiadomienie o wyborze oferty
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka” Stradomia Wierzchnia 48/5
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka” Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców powiadamia o wyborze oferty jako Wykonawce usługi na
"Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej"
W poniedziałek tj. dnia 17.09.2018r. zapraszam do podpisania umowy.
Włodzimierz Broniszewski
Prezes Zarządu
===================================
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5
56-500 Syców
Pismo: SM.272.1.8.2018.RJ Stradomia Wierzchnia, dnia: 2018-09-11
P O W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Szanowni Państwo,
W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony na:
Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej
informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Grzegorz Pisuła
ul. Wierzbowa 15
56-500 Syców
na:
Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej za cenę
249 444.00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane Kryterium wyboru: cena brutto oferty 60%, okres gwarancji 40% oraz spełnia wymagania określone w SIWZ oraz ustawie Pzp.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr tematu Nazwa i adres wykonawcy
(Nr oferty) Cena 60% Okres gwarancji 40% Razem pkt
1 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Grzegorz Pisuła
Wierzbowa 15
56-500 Syców
(1) 60,00 40,00 100,00
W toku postępowania odrzucone zostały następujące oferty:
Lp.: Nr oferty, nazwa i adres wykonawcy: Uzasadnienie odrzucenia oferty:
0
Zamawiający wykluczył z postępowania:
Lp.: Nazwa i adres wykonawcy: Uzasadnienie wykluczenia wykonawcy:
0
Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli zachodzą okoliczności wymienione w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Równocześnie zawiadamiamy, iż wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Odwołanie wnosi się w terminach i formie, określonych w art. 182 oraz art. 180 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Podpisał:
Włodzimierz Broniszewski
Prezes Zarządu
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO PRZETRAGU NA REMONT Z DNIA 22.08.2018R.
Stradomia Wierzchnia, dnia: 2018-09-06
Stradomia Wierzchnia, dnia: 2018-09-06
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
Stradomia Wierzchnia 48/5 , 56-500 Syców
Znak sprawy: SM.272.1.8.2018.RJ
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony na:
Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 06/09/2018r. o godz. 14:15.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
249 690.00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Grzegorz Pisuła
Ul. Wierzbowa 15 56-500 Syców
Cena oferty /brutto : 249444.00 zł
Termin wykonania 30.11.2018r.
Okres gwarancji 36 miesięcy
Warunki płatności 30 dni
Ponadto, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej powyższych informacji.
Zamawiający
Prezes Zarządu
Włodzimierz Broniszewski
Oferta
PRZETARG NIEOGRANICZONY
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Ogłoszenie nr 607247-N-2018 z dnia 2018-08-22 r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa STRADOMIANKA: Remont drogi osiedlowej na działce nr 728/176 w Stradomi Wierzchniej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Przetarg można przeglądać na stronie BZP, gdzie zostało ono opublikowane pod adresem - link poniżej
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4ee6fb3c-8236-43f0-9392-0c6405f60c73
Wszystkie wymagane dokumnty wraz z treścią przetargu umieszczone są w zakładce
POBERANIE PLIKÓW
Oferta
W naszej ofercie znajdą Państwo:
W naszej ofercie znajdą Państwo:
- działki,
- domy,
- mieszkania
- inne lokale
Kontakt
Nieruchomości
STRADOMIANKA
All rights reserved. Design by Free CSS Templates.
Stworzone dzięki pl.mfirma.eu